طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات

اردیبهشت, ۱۳۹۸ بدون نظر آشپزی رژیمی
مناسب در رژیم های:
  • کم خونی
  • سالمندان
  • ورزشکاران
  • بارداری شیردهی
  • کاهش وزن
  • سنین رشد
  • دیابت
مواد لازم:
  • گوشت گوساله ۱۵۰ گرم
  • سیب زمینی ۱ عدد
  • قارچ خرد شده یک فنجان
  • هویج خرد شده ۱ عدد متوسط
  • پیاز ۱ عدد متوسط
  • فلفل دلمه ۱ عدد
  • نمک
  • فلفل و زردچوبه به مقدار لازم
طرز تهیه:
  • ابتدا گوشت و پیاز و ادویه ها را خوب با هم تفت داده و کمی اب اضافه کنید درب ظرف را بسته و بگذارید تا گوشت خوب پخته شود. سیب زمینی را نگینی کرده به آب گوشت اضافه کنید تا آن هم پخته شود. در یک ماهیتابه رژیمی کمی روغن ریخته و کف آن را چرب کنید. پیاز،قارچ و فلفل دلمه ها را با ادویه دلخواه خوی تفت دهید. چون قارچ به اندازه کافی آب می اندازد نیازی به اضافه کردن آب براب پخت سبزیجات نیست. صبر کنید تا آب قارچ کشیده شود سبزیجات هم پخته میشوند. حالا میتوانید این سبزیجات را به گوشت وسیب زمینی خود اضافه کنید و در آخر کمی جعفری یا گشنیز خرد شده به آن در زمان سرو اضافه کرده و با نان یا بدون نان میل نمایید

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: