طرز تهیه سالاد بادمجان

اردیبهشت, ۱۳۹۸ بدون نظر آشپزی رژیمی
مناسب در رژیم های:
  • دیابت
  • بیماری های کلیوی
  • آرتروز
  • کم خونی
  • دوران شیردهی
مواد لازم:
  • بادمجان (به ازای هر نفر ۱عدد)
  • عدس پخته ۱ لیوان
  • روغن زیتون ۲ق.غ.
  • گوجه گیلاسی ۱ فنجان
  • سیر له شده ۱ حبه
  • فلفل قرمر
  • آبلیمو ۱ ق.غ.
  • ماست غلیظ ۱/۲ لیوان
  • برگ اسفناج خرد شده ۲ لیوان پر
طرز تهیه:
  • بادمجان را به شکل دلخواه برش داده   وبا روغن زیتون آغشته کرده در سینی گریل فریا کباب پز همراه با گوجه گیلاسی کباب میکنیم. چون گوجه ها زودتر پخته میشوند آن ها را زودتر جدا کنید و سمت دیگر بادمجان ها را مجددا داخل فر یا کباب پز بگذارید. سیر له شده، فلفل قرمز، آبلیمو و ماست را در یک کاسه دیگر ترکیب کرده و طبق سلیقه خود ادویه بزنید سپس بادمجان ها، گوجه ها و عدس پخته، جعفری و اسفناج ها را در ظرفی جداگانه مخلوط کرده و سس را روی آن بریزید. آین غذا را میتوان بدون نان یا با نان میل کرد.

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: