طرز تهیه ماهی گریل شده

اردیبهشت, ۱۳۹۸ بدون نظر آشپزی رژیمی
مناسب در رژیم های:
  • دیابت
  • آسم
  • فشارخون بالا
  • کاهش وزن
  • آلزایمر
مواد لازم:
  • فیله بدون استخوان ماهی ۱۰۰ گرم
  • روغن زیتون ۲ ق.غ.
  • آبلیمو ۱ ق.غ.
  • سیر ۱ حبه
  • نمک و فلفل و سایر ادویه های دلخواه به مقدار کافی
طرز تهیه:
  • پوست ماهی را جدا نکنید و ترجیحا از ماهی های با گوشت سفت و سفید استفاده کنید. در یک کاسه کم عمق و بزرگ روغن زیتون و آبلیمو و سیر له شده و ادویه جات را مخلوط کنیدسپس ماهی ها را به ظرف اضافه کنید دوطرف ماهی را به مواد آغشته کرده و بمدت ۳۰ دقدقه در یخچال نگهداری کنید. تابه رژیمی دوطرفه را گرم کنید، تکه های ماهی را کاملا از مخلوط جدا کنید و از سمت پوست داخل تابه قرار دهید. اجازه دهید پوست ماهی کاملا ترد شود بعد سمت دیگر را ۵-۶ دقیقه حرارت دهید سپس میتوانید با آبلیمو میل نمایید.

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: